Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2007 09:59 - Foreigner - With heaven on our side
Автор: spice Категория: Музика   
Прочетен: 587 Коментари: 0 Гласове:
0



 

Нашето скъпоценно време

В началото

Сърцето ти до моето

Мислех, че любовта ни

Е, единствена по рода си

Мислех, че печелим,

Но аз бях една крачка назад…

Думи, които нямах сили да кажа

Думите, които можеха да те върнат

Обратно от бягството

Трябваше поне да опитам

Дори да те моля за прошка

Тогава усетих сълзите на ангел

Падащи от райски небеса

 

Знам, знам

Гласът ти ме преследва

Върни се, върни се

Върни се при мен

Знам, че не е лесно

Но ти си част от мен

Ти си крилата на моето сърце

 

Нека си дадем по още един шанс

Нека съживим мечтата

Днес по-жива от вчера

Заедно с Рая на наша страна

Нека любовта живее още една нощ

Липсваш ми и искам те обратно

Днес и завинаги

Заедно с Рая на наша страна

Нежната любов се изплъзна от нас

Две разбити сърца не успяха да устоят

Момиче, знам какво с мен преживя

Ако искаш, ще съм с тебе и сега

Знам, че няма да е лесно

За миг забравен от времето

Ти – крила на моето сърце

Не може ли да опитаме още веднъж

Не може ли да съживим мечтата

Днес повече от вчера

Заедно с Рая на наша страна

Нека любовта живее още една нощ

Ангел мой, блести в цялата си светлина

Днес и завинаги

Знам, че Раят на наша страна



Тагове:   Heaven,   Side,


Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: spice
Категория: Други
Прочетен: 15856
Постинги: 8
Коментари: 4
Гласове: 32
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930